رایگان برای شما - تحقیر جوانان ایرانی توسط بانک ملت
 
منوی اصلی
موضوعات
لينكستان
پربازديدترين مطلب

وقتی که بانک مرکزی مجوز نخستین بانک خصوصی پس از انقلاب را صادر کرد تصور عمومی بر این بود که بازار، رقابتی تر خواهد شد و به این ترتیب به زودی خدمات بانک ها با افزایش چشم گیری مواجه می شوند .
به گزارش بانکی دات آی آر, اگر انصاف را رعایت کنیم، سطح خدمات تاحدودی بهبود یافت، اما انتظارات تحلیل گران و کارشناسان تا این لحظه برآورده نشده است در این وانفسای تلاش برای جلب مشتری، بانک ها به تبلیغات گسترده و به عبارتی جنگ رسانه ای روی آورده اند تا بتوانند هرطور شده حجم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.



این رقابت ها گاه تاجایی پیش می رود که مخاطب به ویژه مخاطب تبلیغات تلویزیونی تصور می کند به شعورش توهین شده و تحقیر می شود. اگرچه بسیاری از بانک ها تا کنون نمونه ای از این تبلیغات را ارائه کرده اند، تبلیغ بانک ملت جدیدترین آنها به شمار می آید.

این تبلیغ هر شب چندین و چند بار از شبکه های مختلف سیما پخش می شود. آیا به محتوایش دقت کرده اید؟

چند جوان رنگ پریده و نزار که گویی از زندگی سیرند با حسرت به شیشه زل زده اند و ماشین ,منزل و آرزوی های خود را می بینند و یکباره نور امید در چشمانشان حلول می کند و همگی خوشحال و خندان می روند افتتاح حساب کنند!!

این تبلیغ علاوه بر اینکه به شدت ساده انگارانه است، به نحوی فقدان روحیه ,انگیزه و هدف را در جوانان ایرانی و هرکسی که در این بانک حساب ندارد، القا می کند!

به نظر می رسد عدم شناخت کافی از مبحث تبلیغات و تاثیرات مستقیم آن بر مشتریان, سبب افزایش تولید تبلیغات ضعیف و بی تاثیر بر روی مخاطبین گردیده است؛ نداشتن تخصص، عدم استفاده از‎ ‎تحقيقات در ‏تبليغات و ناآگاهي از نيازهاي مشتريان شبکه بانکي، عدم توجه به عنصر‏‎ ‎خلاقيت در تبليغات، استفاده از ‏سوژه‌هاي تکراري وکاراکترهاي مشابه و يکسان و فضا‌هاي نامناسب، از جمله ضعف‌هاي تبليغات بانکي ‏و به ویژه این تبلیغ محسوب‎ ‎مي‌شوند .

این بانک سال گذشته نیز تبلیغی به شدت مشابه این تبلیغ ارائه داده بود که در آن هم چندین انسان مسخ شده با دهان های باز و حیران به بیلبورد تبلیغاتی بانک خیره شده بودند و اوج ذلالت و ناتوانی بشر در مقابل بانک را به تصویر می کشیدند!!

فقدان نوآوری به حدی در این تبلیغات به چشم می خورد که گویی بیشتر برای رفع تکلیف تهیه شده تا جلب مشتری .

باوجودی که نمی توان از توهینی که اینگونه تبلیغات به شعور مخاطبان خود می کنند گذشت اما هزینه های هنگفتی هم که صرف اینگونه تبلیغات می گردد، سبب می شود که بسیاری از مشتریان این بانک ها هم از اینکه سرمایه هاشان به هدر می رود، ناراضی باشند.

به این ترتیب چنین بانک هایی به جای جلب مشتری، مشتریان چندین ساله خود را هم نا امید کرده و موجبات نارضایتی ایشان را فراهم می آورند.

البته باید به این نکته هم اذعان داشت که با وجود همه ی این کاستی ها و یکسونگری ها, در طی سالهای اخیر شاهد تبلیغات مناسب از سوی برخی بانکها نیز بوده ایم و این امر به دلیل آن بوده است که آن بانک با تحقیقات کامل بر روی بازار و با داشتن علم تبلیغات به سراغ یک طرح زیبا , نو و تاثیرگذار رفته است و همچنین بودجه ای مناسب برای تبلیغات خودش در نظر گرفته است.


پست هاي مشابه:
اینترنت چه بلایی سر مغز شما می آورد؟
معمای کودکان دفن شده در دیوارهای بم؛ کشف اجساد تازه
قیمت قبر (خانه ابدی) از قیمت خانه دینوی گرانترشد 200 میلیون تومان
ويروس وايپر به صنعت نفت ایران حمله كرد
نحوه قطع پيامك‌هاي تبليغاتي اعلام شد
تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان بانک قوامین! یا تات صالحین آتی (پیشگامان)!
تأسیس رشته ارشد بازی‌سازی رایانه‌ای
تحقیر جوانان ایرانی توسط بانک ملت
تجاوز به زن جوان و فیلم برداری در حضور شوهر به همراه عکس
قیمت مکالمه تلفن ثابت 10 برابر می‌شود
خودروهای ایرانی ANG سوز می‌شوند- راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت خانگی
اینترنت افغانستان هشت رتبه بالاتر از ایران است!
استفاده از رژلب صورتی و قرمز ممنوع شد!
کتاب های مدارس در ایران دخترانه-پسرانه می شود
آرایش غلیظ «خاله شادونه» در برنامه!

نویسنده: مديريت تاریخ: پنجشنبه 10 آذر 1390 | rss | نظرات (0) |مشاهده : 12446 | onetwothreefourfive
مطالب تصادفی
آمار سایت
 امروز : 2281
دیروز : 3366
ماه : 83697
ماه قبل : 131820
سال : 709678
سال قبل : 1612017
کل : 17773253
اطلاعات سايت:
اخبار :509
  نظرات : 23
خروجي rss
كاربران:
اعضا : 2
  كاربران آنلاين : 9

Future Google PR for f2u.ir

تاییدیه سایت زرین پال

تبلیغات
تبلیغات

كليه حقوق مادي و معنوي مطالب برای سايت رایگان برای شما - تحقیر جوانان ایرانی توسط بانک ملت محفوظ مي باشد و هرگونه كپي برداري بدون ذكر نام و لينك منبع غير مجاز است .
پشتیبانی توسط: S.M.B Productions - 2u Group