رایگان برای شما - كسب و كارتان چه رنگي دارد؟
 
منوی اصلی
موضوعات
لينكستان
پربازديدترين مطلب
علم رنگ‌ها اين بار از سوي پژوشگران بازاريابي جهت تعيين نحوه كاربري اين دانش براي تاثير بر روي دريافت مشتري از كسب و كار مورد مطالعه قرار گرفته است. فحواي رنگ‌ها و كسب و كار شما فحواي رنگ‌ها بر اساس فرهنگ، گونه، نژاد و حتي سن افراد تغيير مي‌كند. 


پس رنگها نه فقط از لحاظ انتخاب بلكه از نظر تناسب با مشتريان مورد نظر حائز اهميت مي‌باشند. به عنوان نمونه هر چند سفيد در بسياري مناطق و فرهنگ‌ها مرتبط با ازدواج بوده و حس بي‌گناهي را القاء مي‌كند ولي در فرهنگ‌هاي شرقي مثل هندوستان بيانگر مرگ است. همچنين رنگها را مي‌توان به هدف اشاره به يك فرهنگ خاص تلفيق نمود، در جهان غرب سبز و قرمز در كنار هم مربوط به كريسمس و سياه و نارنجي‌ نشان جشن هالوين مي‌باشند. 
شركت‌هاي بزرگ و برندهاي مشهور جهان نيز از رنگ‌هاي معيني استفاده مي‌كنند. رنگ آبي ibm دلالت بر پايا بودن و محافظه‌كاري دارد و رنگ قهوه‌اي ups سمبل طور عمر و اعتبار محسوب مي‌شود. 
بنابراين لازم است معناي رنگ‌ها را در بازاريابي كسب و كار خود در خاطر داشته باشيد: 

- سفيد: قداست – پاكي – جواني 

سفيد رنگي است خنثي كه مي‌تواند در مد و سترون‌سازي در حرفه پزشكي دلالت بر خلوص داشته باشد. 

- سياه: قدرت – برازندگي – پنهان‌كاري 

سياه مي‌تواند بهترين و گران‌ترين بازارها را مورد هدف قرار دهد يا در بازاريابي ميان جوانان با افزودن نوعي ابهام بر تصويرتان اين گروه را جلب نمايد. 

- قرمز: عشق- هيجان – خطر 

قرمز رنگ هشداردهنده است از قرمز براي دميدن شور و هيجان به مارك تجاري خود بهره ببريد. 

- نارنجي: طراوت – انرژي – تفريح 

اگر خواهان خلق فضايي سرزنده براي مشتريان مي‌باشيد از اين رنگ غاقل نباشيد. 

- زرد: شادي – گرمي – هوشياري 

زرد در عين داشتن حس آرامش مي‌توانند نقشي مسحوركننده براي كسب و كار شما ايفا نمايد. 

- سبز: طبيعت – سلامتي – وفور 

براي ايجاد تاثير آرامش‌بخش و يا تصويري از رشد و نمو،‌ رنگ سبز گزينه مطلوبي شمرده مي‌شود. 

- بنفش: شكوه – تدبير- تجليل 

شايد با افزودن پرده‌اي از رنگ بنفش به ارزش كسب و كارتان اشاره نماييد. 

- آبي: صداقت – صلح – اعتماد 

احتمالا رنگ آبي مردمي‌ترين و بي‌طرف‌ترين رنگ‌ها در جهان مي‌باشد و براي اشاره بر وفاداري مشتريان گزيده‌اي مطمئن به شمار مي‌رود. همواره بر نحوه به كارگيري رنگها از لوگو گرفته تا بروشور و كارت‌هاي ويزيت و بعضا يونيفرم‌ها دقت و وسواس به خرج دهيد. 
آيا رنگ‌هاي انتخاب شده انعكاس درستي از شخصيت و تصوير كسب و كار شما ارائه مي‌دهند؟ در غير اين صورت ترديدي بر ضرورت تجديدنظر نداشته باشيد. 

تگ های مطلب:
كسب و كارتان چه رنگي دارد؟
پست هاي مشابه:
هورمون‌هایی كه شما را عاشق می‌كند!
تعیین جنسیت قبل از بارداری
طرز تهیه چند فست فود رژیمی
لیست بیماری‌هائی که با سبزی‌ها و میوه‌ها درمان می‌شوند
خارش پوست سر
کم هزینه ترین لذت های دنیا
مشکلات و عوارض کار با کامپیوتر و پشت میز نشینی
لایسنس نود 32 رایگان
دامنه رایگان com, org, net, info!!!
پیشنهاد حقوق در مصاحبه استخدامی
دوستی تان با این آدم ها را به هم بزنید
چای را با لیمو ترش نخورید!
بازگردانی ایمیل ارسال شده
سر درد و انواع آن
استخدام برای شغل مدیریتی

نویسنده: مديريت تاریخ: سه شنبه 20 فروردين 1392 | rss | نظرات (0) |مشاهده : 12540 | onetwothreefourfive
مطالب تصادفی
آمار سایت
 امروز : 463
دیروز : 8160
ماه : 34816
ماه قبل : 145131
سال : 1717969
سال قبل : 1612017
کل : 18781547
اطلاعات سايت:
اخبار :509
  نظرات : 23
خروجي rss
كاربران:
اعضا : 2
  كاربران آنلاين : 20

Future Google PR for f2u.ir

تاییدیه سایت زرین پال

تبلیغات
تبلیغات

كليه حقوق مادي و معنوي مطالب برای سايت رایگان برای شما - كسب و كارتان چه رنگي دارد؟ محفوظ مي باشد و هرگونه كپي برداري بدون ذكر نام و لينك منبع غير مجاز است .
پشتیبانی توسط: S.M.B Productions - 2u Group