رایگان برای شما - روشهای معجزه آسا برای افزایش وزن
 
منوی اصلی
موضوعات
تبلیغات

لينكستان
پربازديدترين مطلب

شـاید رسانه های گروهی مرکز اصلی توجه خود را بر روی “کاهش وزن” معطوف کرده باشند؛ امـا بـاید در نـظر داشت که کار افرادی کـه قـصد دارند وزن خـود را افـزایش دهند، به دشواری کسانی است که قصد کاهش وزن دارند.



به آرامی شروع کنید

افزایش وزن هم درست مانند کاهش وزن، کار دشواری است و ثابت نگه داشتن وزن بدن نیز امر کم و بیش سختی به نظر می آید. به جای اینکه هر چند وقت یکبار چیزی را به عنوان میان وعده میل کنید باید سعی کنید که در طول مدت روز میزان کالری بیشتری نسبت به آنچه بدن مصرف می کند، دریافت کنید. افزودن ورزش و نرمش به این عامل به طور حتم می تواند مثمر ثمر واقع شود.

باید برای خود اهداف واقع گرایانه معین کنید و سپس راه رسیدن به آنها را برای خود هموار سازید؛ این کار صرفاً با گذشت زمان امکان پذیر خواهد بود. به عنوان مثال هر ماه ۱ کیلو گرم به وزن خود اضافه کنید. برای رسیدن به این مطلوب، باید به طور روزانه در حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ کالری به میزان کالری دریافتی روزانه خود بیفزایید. بهتر است با بهره گیری از یک روش علمی و با رعایت تعادل در رژیم غذایی خود این کار را انجام دهید؛ تصور نکنید که صرفاً با مصرف غذاهای سرخ کرده و شکلات می توانید وزن خود را افزایش دهید.

نکات اصلی

  1. برای خود یک دفترچه یادداشت غذایی تهیه کنید و برای چند روز تمام موادی را که میل می کنید، در آن یادداشت نمایید تا با وضعیت خورد و خوراک خود بیشتر آشنا شوید.
  2. به جای اینکه اینطور برنامه ریزی کنید که یک وعده غذایی زیاد میل کنید، همان سه وعده معمول روزانه را مصرف نموده و مابین آن از میان وعده ها استفاده کنید.
  3. اگر عادت دارید که بدون هیچ برنامه ریزی مناسبی غذا بخورید، باید از این به بعد یک برنامه خاص را انتخاب کرده و برای مدت زمان مقتضی از آن پیروی کنید.
  4. وعده های غذایی را کمی زیاد تر و یا پر کالری تر کنید. به عنوان مثال هنگام صرف صبحانه یک نان تست بیشتر میل کنید، به جای آب پرتقال، آب انگور بنوشید، قهوه خود را با شیر مخلوط کنید، یک قاشق اضافه برنج یا پاستا به وعده های خود اضافه کنید، سعی کنید در رژیم غذایی خود از چربی ها و روغن های اشباع نشده بیشتر استفاده کنید، سالاد و مخلفاتش را بیشتر کنید، سرو دسر را هرگز فراموش نکنید.
  5. چند میان وعده مناسب در دسترس خود بگذارید تا هیچ موقع با کمبود مواد غذایی روبرو نشوید. چند نمونه مناسب عبارتند از: آجیل، جوانه گندم، کشمش، فرنی، کلوچه و ماست، حبوبات، کیک، شیر، کماج میوه ای، بیسکوییت، پنیر و نان شیرینی، میوه به علاوه یک تکه کوچک شکلات.

تمرین های ورزشی مناسب

  1. هر چند ورزش کردن موجب سوختن کالری می شود، اما به هر حال باید در برنامه خود قدری نرمش بگنجانید تا استخوان ها و ماهیچه هایتان توان و نیروی خود را از دست ندهند.
  2. ۵ روز در هفته به مدت ۳۰ دقیقه ( یا ۲ ست ۱۵ دقیقه ای) فعالیت بدنی در برنامه خود بگنجانید. پیاده روی یک گزینه مناسب می باشد.
  3. این کار را با چند حرکت اسقامتی توسط دستگاههای باشگاه ورزشی و یا وزنه هایی که در خانه دارید، همراه سازید. اما در ابتدا باید از یک متخصص تناسب اندام کمک بگیرید.
  4. مراقب باشید که فعالیت هایتان بیش از اندازه زیاد نشوند. اگر شغلتان ایجاب می کند که بیش از اندازه بر روی پای خود بایستید، باید زمان بیشتری را برای استراحت کردن در نظر بگیرید.
  5. رژیم غذایی خود را به طور مکرر افزایش دهید تا میزان انرژی دریافتی، بیشتر از حد نیاز شود. با این روش رفته رفته می توانید وزن خود را افزایش دهید.

ثابت نگه داشتن وزن بدن

زمانیکه به وزن دلخواهتان رسیدید، برای ثابت نگه داشت آن باید همچنان به انجام تمام برنامه هایی که که اجرا کرده اید، ادامه دهید.


پست هاي مشابه:
چهل نكته‌ای كه دندانپزشكان به شما نمی‌گویند
چگونه پيکسل‌هاي سوخته يک LCD را احيا کنيم؟
جوش‌های سرسیاه از کجا می‌آیند؟چگونه درمان می شوند؟
تست هوش - جمع اعداد
لایسنس نود 32 رایگان - سری جدید
9 روش برای اینکه در محل کار خجالت نکشید
ساخت آدرس یاب سایت
چگونه می توانید به کمک فوتوشاپ تصاویر قدیمی سیاه و سفید خود را رنگی کنید
9 راه برای داشتن ناخن هایی محکم و زیبا
آياکسی پنهانی از واي‌فاي من استفاده مي‌كند؟
3 روش بهبود سریع جای جوش و زخم
سرطان روده بزرگ؛ تشخیص و درمان
راهكارهايي براي كاهش مصرف سوخت خودرو
عادات غلط ايراني ها در رانندگي و نگهداري از خودرو
کمر درد، بوی بد بدن و اسهال را در خانه درمان کنید!

نویسنده: مديريت تاریخ: پنجشنبه 3 فروردين 1391 | rss | نظرات (0) |مشاهده : 9349 | onetwothreefourfive
پنل پیامک

پنل رایگان

خط 14 رقمی رایگان

فول امکانات​

» مشاهده دمو

نام کاربری و کلمه عبور: demo

» ثبت نام

توضیحات بیشتر

آمار سایت
 امروز : 1512
دیروز : 2593
ماه : 92151
ماه قبل : 160127
سال : 1610103
سال قبل : 2621585
کل : 11545994
اطلاعات سايت:
اخبار :508
  نظرات : 23
خروجي rss
كاربران:
اعضا : 2
  كاربران آنلاين : 10

Future Google PR for f2u.ir

مطالب تصادفی
تاییدیه سایت زرین پال

تبلیغات

كليه حقوق مادي و معنوي مطالب برای سايت رایگان برای شما - روشهای معجزه آسا برای افزایش وزن محفوظ مي باشد و هرگونه كپي برداري بدون ذكر نام و لينك منبع غير مجاز است .
پشتیبانی توسط: S.M.B Productions - 2u Group